Monitorozó rendszerek

Napjainkban a technológia rohamos fejlődéséhez igazodva a vállalatok nagyobb vagy kisebb mértékben élnek az új megfigyelő, felügyeleti rendszerek adta lehetőségekkel. Sok esetben a berendezések, hálózatok és mechanizmusok megfelelő működése lesz a kulcsa a vállalkozás jövőjének. A szabályszerű, jól működő technológiai struktúra nélkülözhetetlen a vállalat munkájához, ez azonban nem jelenti azt, hogy tévedhetetlen. A hibák, amelyek esetenként kritikus helyzeteket idéznek elő, bármikor megjelenhetnek. Ezért minden olyan vállalatnál célszerű a rendszerszintű megfigyelés kiépítése, ahol számítógépes rendszereket működtetünk, így garantálhatjuk azok helyes működését, ezáltal kiküszöbölve az esetleges károkat, ezzel magas szinten tartva a partnereiteknek nyújtott szolgáltatásokat.

Miben számíthat ránk?

A hibák észlelése és elkerülése érdekében nagyon kényelmes, ha van egy jó felügyeleti eszköz, ezért cége számára rendkívül jótékony a szakszerűen kialakított megfigyelő rendszer. Feladatuk a vállalat által használt technológia (többek között szerver és hálózati eszközök) ellenőrzése, a működésük és teljesítményük elemzése, valamint a lehetséges hibák észlelése és riasztása. Egy jól működő megfigyelő rendszer képes figyelemmel kísérni a technikai eszközöket, infrastruktúrákat, alkalmazásokat, szolgáltatásokat és akár üzleti folyamatokat is.

eszköz monitorozás

Gyors reagálás

Rendszereink azonnal jelzik a hibát

Mit kínálunk ezzel vállalata számára?

  • Egy jó felügyeleti rendszer segít növelni a termelékenységet.

  • Javítja a vállalat hardverének használatát, működésének megfelelő ellenőrzése révén.

  • Ha például egy szerver, router nem működik megfelelően, akkor a megfigyelő rendszer észleli, értesít róla, és döntést hozhatsz a javításról vagy annak cseréjéről.

  • Megakadályozza a kisebb nagyobb hibák okozta károkat vagy amikor ezek az események bekövetkeznek, gyorsabban észlelhetők, ami időt és pénzt takarít meg.

Képzelje el, hogy vállalkozásának van egy vendég Wifi-je amit ügyfelei, vendégei használnának, de egy hardver hiba miatt ez nem működik. Ha nincs megfigyelő rendszere ez lehet, hogy órákba telik, amíg felismerésre kerül a probléma (valószínűleg felhasználói panasz miatt).

 

Egy jó felügyeleti rendszer figyelmeztet a problémákra, amikor felmerülnek, lehetővé téve azok azonnali megoldását, ezzel minimalizálva a hiba fennállását.

Ha elkerüljük a szolgáltatás romlását vagy csökkentjük a kisebb hibák elhárításának idejét, jelentősen javul a cége által nyújtott szolgáltatások minősége, ezzel emelve vállalata imázsát.

Kérje ingyenes felmérésünket!

Business Handshake

Hívjon minket

Tel: +36-30-970-98-98

Munka időnk

Hétfőtől - Péntekig 8:00 - 18:00